Είναι τόσο οδυνηρό όσο φαίνεται;



Ένα από τα μεγαλύτερα διλήμματα που αντιμετωπίζουν όσοι θέλουν να αποκτήσουν την πρώτη τους τατουάζ είναι το επίπεδο του πόνου που είναι πιθανό να τεθούν μέσω. Είναι τόσο οδυνηρό όσο φαίνεται; Να τατουάζ κακό;


Αφήνει να πάρει αυτό το έξω από το δρόμο τώρα. Ναι, είναι επώδυνη. Κάθε διαδικασία με βελόνες που επανειλημμένα κολλήσει στο δέρμα σας θα έξυπνη λίγο. Έτσι τώρα ξέρετε. Η καλύτερη ερώτηση θα έπρεπε ίσως να είναι το πόσο κακό κάνει τατουάζ; Επιτρέψτε μου να αναπολήσει ένα περιστατικό από την παιδική μου ηλικία. Όταν ήμουν πολύ νέος, πιθανώς πέντε ή έξι ετών, συνήθιζα να λάβουν λουτρά με τον πατέρα μου. Είχε ένα τατουάζ και ήμουν intrigued από αυτό. Μπορώ να το περιγράψω μόνο ως ένα πολύ άσχημα που αετό στο bicep του.



Το έργο γραμμή ήταν παχύ και κηλίδες, οποιοδήποτε χρώμα που είχαν υπήρχε προ πολλού ξεθωριάσει. Δεν ήταν μια πολύ ωραία τατουάζ. Αλλά για να πέντε ετών, ήταν η επιτομή του cool. Θα χρησιμοποιηθεί για να τρέξει τα δάχτυλά μου πάνω του. Ήμουν γοητευμένος από αυτήν. Ήθελα ένα. Υποθέτω ότι ο πατέρας μου είδε κάποια προειδοποιητικά σημάδια και νόμιζε ότι θα προσπαθούσε να με αποτρέψει από μικρή ηλικία. Πήγε σε σημαντικές λεπτομέρειες που αφορούν μεγάλο μέρος του τατουάζ είχε πληγωθεί. Περιέγραψε τον καλλιτέχνη τατουάζ ως βυθίζοντας τεράστιες βελόνες μέσα και έξω από τα χέρια του με μεγάλη δύναμη. Περιέγραψε πώς το αίμα spurted παντού με κάθε εμποτισμένα γραμμή. Μου είπε πόσο πολύ είχε κάνει να κλάψει, και πόσο πολύ το τατουάζ τον είχε πλήξει για τις εβδομάδες που έρχονται.




Πήγε μάλλον λίγο πολύ μακριά πολύ. Αλλά το έκανε το κόλπο. Δεν έχω πλέον ήθελε ένα τατουάζ. Κυλήστε προς τα εμπρός δώδεκα χρόνια και εκεί είμαι στο στούντιο τατουάζ για να πάρει την πρώτη. Έχω επιλέξει το σχεδιασμό, τώρα όλα τα φοβάμαι έξω είναι ο πόνος. Θα πάρω μέσα από αυτό; Θα φωνάζω; Θα περάσει έξω; Λοιπόν, δεν έκανα κανένα από αυτά τα πράγματα. Είναι κακό, αλλά όχι τόσο όσο περίμενα. Ο καλύτερος τρόπος που μπορώ να το περιγράψω είναι να πω ότι είναι πάρα πολύ σαν κάποιος ξύσιμο το χέρι σου βαθιά. Σύντομη περνάει από τη βελόνα, όπως οι πολύ μικρές γραμμές, μετά βίας να βλάψει καθόλου. Σε περίπτωση που το τατουάζ ενσωματώνει πλέον τις γραμμές τότε προφανώς η βελόνα θα είναι στο δέρμα σας για περισσότερο χρόνο έτσι ώστε να την αισθανθείτε. Είναι τσιμπήματα λίγο. Γραμμή εργασιών ολοκληρώνεται γενικά με μια ενιαία βελόνα, ενώ η σκίαση και το χρωματισμό χρησιμοποιεί πολλαπλές βελόνες σε ένα μόνο όπλο τατουάζ. Κάτι σαν μια πολύ μικρή χτένα



. Η τεχνική που χρησιμοποιείται για να πάρει τη σκίαση και να ολοκληρωθεί το χρώμα είναι πάρα πολύ όπως όταν χρησιμοποιούνται για το χρώμα σε τμήματα ενός σχεδίου, όταν ήταν μικρά. Δηλαδή πολλά δυναμικά "τριβή" μπρος-πίσω μέσα στη γραμμή εργασιών. Αυτό περιλαμβάνει προφανώς λίγο περισσότερη προσπάθεια από τον καλλιτέχνη και αυτό είναι όπου η εμπειρία η πιο πόνο. Εάν το τατουάζ σας είναι πολύ μικρό και καλύπτει μόνο ένα μικρό τμήμα του σώματός σας, τότε το κέντημα θα είναι αρκετά εντοπισμένη. Μπορείτε να διαπιστώσετε ότι η περιοχή συνεχίζει μουδιασμένος μετά από ένα χρονικό διάστημα, έτσι ώστε ο πόνος είναι λιγότερο. Εάν το τατουάζ σας είναι μεγάλη τότε θα καλύπτει μια ευρύτερη περιοχή. Μόλις ένα μέρος του σώματος έχει πάει μουδιάσει ο καλλιτέχνης κινείται επάνω σε μια νέα θέση, έτσι δεν είστε ποτέ έξω από το δάσος. Προστέθηκε στο ότι το γεγονός ότι είστε κολλημένοι με βελόνες σε σας για μια μακρά χρονική περίοδο, μπορείτε να αρχίσετε να υποφέρουν μετά από λίγο και πρέπει να εξετάσουν το σπάσιμο των συνεδριών τατουάζ σε μικρά, πιο εύχρηστα χοντρά κομμάτια. Ένας μεγάλος παράγοντας εδώ είναι η θέση του σώματος. Ορισμένες περιοχές όπου υπάρχει λιγότερο λίπος στο σώμα θα είναι πιο ευαίσθητα, γι 'αυτό θα τους πονέσει περισσότερο.


Μερικά παραδείγματα είναι η σπονδυλική στήλη, τα πόδια, το λαιμό, τους καρπούς κλπ. Έτσι ναι, τατουάζ κακό, αλλά μάλλον θα είσαι πάνω από την εκτίμηση του επιπέδου. Εάν ανησυχείτε για τον πόνο, μιλήστε με το τατουάζ σας. Είναι καλύτερα το σπάσει το τατουάζ σε μικρότερες συνεδρίες και όχι συμβιβασμό σε ένα μικρό τατουάζ που δεν θέλετε πραγματικά, σε μια θέση σώματος που δεν έχετε καμία επιθυμία για.


Χρειάζεστε βοήθεια επιλέγοντας ένα τατουάζ;
Στη συνέχεια, κάντε κλικ εδώ έχω ένα τατουάζ ανεμιστήρα για 23 χρόνια και ενώ δεν είμαι ειδικός, έχω πραγματικές εμπειρίες της συλλογής αυτής της μορφής τέχνης. Επισκεφτείτε το blog μου για την πρόσβαση σε όλες τις συμβουλές μου τατουάζ και σχόλια, κάνοντας κλικ εδώ
http://trelatattoo.blogspot.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

download Tattoo Sketchbook Chicano

Έλληνας σάρωσε τα παγκόσμια βραβεία τατουάζ